Monday, December 02, 2013

Duniaku penuh dengan pelangi

Assalammualaikum...

Tiada siapa tahu bagaimana duniaku penuh dengan pelangi. Yang pasti ini yang mahu aku ungkapkan disini.. Hati berbunga-bunga.. Jiwa penuh dengan huruf huruf ABC123.. Dua hari berlalu begitu pasti. Namun di hari hari tu, adalah hari yang paling bahagia... Sepertimana aku amat terharu bahagia disaat menjumpai hamba Allah yang dikirimkan kepadaku dua hari ini..

Duniaku penuh dengan pelangi.. itu saja yang mampu aku ungkapkan. Aku seperti berada di bulan dan bintang ketika bersamanya.. Tak sangka kami banyak sangat persamaan.. Dialah akak,dialah sahabat. Alhamdulillah.. dia disini amat senang dan selesa apabila bersamaku dan keluargaku..

Kepada akak,
Adik tak tahu bagaimana mahu ungkapkan rasa gembira di hati adik apabila berjumpa dengan akak. Yang pasti aku gembira sesangat sangat seperti belompat kaki ke atas apabila dapat berjumpa akak. Moga kita jadi satu family dan moga ukhwah kita ini sampai ke jannah Amin..

Gadis
02-12-2013:930pm
~Duniapelangi

No comments:

Post a Comment