Sunday, August 18, 2013

TERLUKA

Assalammualaikum...

Disini,
Aku terluka,
Terluka tentangnya cinta
Yang tak pernah tulus..

Disini,
Aku bersendiri..
Bersendiri dalam tangisan..
Tangisan terluka cinta..

Disini,
Aku berlari
Sejauh kaki melangkah puas..
Sejauhnya mataku menangis
Tentang terluka cinta..

Disini,
Aku kuatkan diri..
Menahan kesakitan kecil..
Lalu aku menangis kembali
Seperti anak kecil..

Disini,
Ku temui bidadari kecil..
Berpakaian puteh..
Dia menyapaku..

`Gadis,jangan menangis..
Kerna sebuah cinta yang tak tulus..
Jangan menangis,
Kerna seorang insan yang tidak mencintaimu..´

Disini,
Aku mengerti..
Bahawa terluka ku tak bisa
seperti gigitan seekor semut..
Aku kuatkan diri,tersenyum lagi..
Ku ukir di atas pasir.. "Aku cinta ﺍَﻟﻠّﻪُ "....

-Gadis-
18.08.2013
4.40pm
~Kamar sepi~

No comments:

Post a Comment